هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 14 روز سن داره

دختر نازم هلا

بدون عنوان

1390/2/20 11:05
نویسنده : مامان هلا
171 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر عزیزم ببخشید چند روز به وب لاگت سر نزدم سرم خیلی شلوغ بود برایت می نویسم که :

جمعه صبح رفتیم رود هن و به تو خیلی خوش گذشت عجیب بود عاشق بیرون بودی و بازی با اسکوتر و برعکس من رو سر شار کردی از خستگی ولی همین که به تو خوش گذشت خوشحالم .

دیروز وقتی عروسکت رو بقل کرده بودی ازت فیلمبردار ی کردم و وقتی بهت می گفتم بوسش کن ، موهاشو شونه کن بهش شیر بده تو این کارها با شیرینی تمام انجام می داد یخیلی قشنگ بود .

خیلی بهونه گیر شدی دائم می گی باید تو بقل من باشی و با هم بازی کنیم .

خیلی خوب غذا نمی خوری و می دونم و بهت حق میدم چون به خاطر مروایدهای سفیدت که لثه هایت دارن منفجر می شوند ولی هنوز سر باز نکردن .

دیروز با بابایی و خاله الهام رفتیم بازار از کوچه مروی تا مترو رو خودت پیاده اومدی و خیلی زیبا بود و همه و همه محو تو بودند مخصوصا آقایون و تو مترو هم همه اینقدر باهایت صحبت کردند و تو خندیدی که نفهیمیدیم کی رسیدیم بعد از اینکه از مترو پیاده شدیم ناخنم کشید روی صورتت و خیلی ناراحت شدم و تو هم بیکار نشستی و حسابی گریه کرد ی عزیز دلم هر روز با روز قبلت فرق میکنی و هر لحظه بزرگتر می شی و این رشد جسمس و عقلی تو منو خوشحال می کنه . هر روز چیز تازه یاد می گیری راستی عاشق این هستی که با سه چرخه ات بریم بیرون و حتی اگر 1 ساعت طول بکشه کوچکترین اعتراضی نمی کنی

اینقد ریادم بود باز اگر چیز جدید یادم اومد برایت می نویسم  دوستت دارم مادر هلاچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)