هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

دختر نازم هلا

عزم راسخ هلا

1390/3/21 10:20
نویسنده : مامان هلا
163 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی سلام

یه خبر خوب دارم دیگه انگشت شصت دستت را نمی خوری بهت تبریک می گم به خاطر ارداه قوی و عزم راسخت .من و بابایی خیلی خوشحالیم .

عزیزم کمی مریض بودی اب ریزش بینی داشتی البته همچنان به خاطر دندانهایت است پنج شنبه تا صبح نخوابیدی احساس می کنم از پیزی ترسیده باشی و لی جمعه خوب خوابیدی و با هم رفتیم بیرون حسابی بهت خوش گذشت و بازی کردی و دویدی .

دیگه خودت می خواهی تنهایی آب بخوری و لیوان آبت را از دست من می گیری و با گرقتن قاشق چند ماهی آشنایی داری و ما را با این کارت حسابی کلافه می کنی و لی خیلی شیرینی مامانی

کاملا به طور واضح من و بابا را صدا می زنی و کلمه های زیر را می گی :

 مامان ، بابا، دایی ، حمید ، عمه ، بهی ، این چیه ، آب می خوام ، ململ (اسم عروسک ،BABY ،ابجی ، هیس را می گی ، و کاملا همه را می شناسی و براشون دلتنگی هم می کنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)