هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 8 روز سن داره

دختر نازم هلا

بعد از 4 ماه با مامان

1391/10/21 16:11
نویسنده : مامان هلا
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل گلدونم 

4 ماه شد که مامان مرضی معلم شده و دیگه وقت کمتری دارم تا برایت بنویسم عشق تپلم 

کارهای قشنگت :

حدود 20 کمه فارسی رو بلدی و می شناسی ( تراشه الماس )

11 تا 20 را کم و بیش انگلیسی می شماری

خودت دیگه خیلی از کارهایت رو انجام می دی > فوق العاده حرف گوش کن شدی البته بعد از 1 ماه که واقعا نمی دونم چرا اون رفتارها را از خودت نشون می داد ی 

عزیزم برای کم وزنیت آزمایش دادی و وقتی رفتی آزمایشگاه اصلا و به هیچ عنوان گریه نکردی و دکتر که به قول شما کچل نبود و  موهاشو زیاد کوتاه کرده بود حسابی لذت برد

ژله :لزه

حسابی با موبایل من بازی می کنی و مسلط هستی 

وقتی توی کمرت می زنم می گم تو امید منی شما هم  تو کمر من می زنی و می گی تو هم امید منی  و می گی مامان من تو رو امید کردم 

گل بادومم خداحافظ تابعد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)