هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

دختر نازم هلا

بدون عنوان

1391/3/16 9:58
نویسنده : مامان هلا
157 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم چند روز تعطیل بودیم و بهترین روزهای زندگیمونو در کنار هم سه نفری گذراندیم

شما دائما جیغ می کشیدی که با نشان دادن 4 تا از انگشتهایم دیگه از سرت افتاد به این معنی که:

دیگه نگاهت نمی کنم

دیگه باهات صحبت نمی کنم

دیگه باهم بازی نمی کنیم

دیگه بغلت نمی کنم

البته شما خانمی و با اجرای یکی دو بار این تنبیه دیگه جیغ نکشیدی تازه مامانی دیگه با آرامش تمام تو تختت می خوابی و شب تا صبح بیدار نمی شی در ضمن دیگه ÷وشک هم نمی شی البته بجز شبها و خودت تمام تلاشت رو می کنی که خودت را و شلوارت را کثیف نکنی

در ضمن اگر یکی از لباس هایت یعنی شلوار و بلوزت با هم هم خونی نداشته باشند به هیچ وجه قبول نمی کنی که تنت بمونه می گی باید هر دو لباست یک شکل باشند .

اولین هدیه هلا برای بابایی بدون گفتن من و یا هیچ کس دیگه ای : راستی جعبه عینک بابایی رو برایش با یک برگه سفید کادو کردی و بردی دادی به بابا ناصر

راستی من بهت می گم عمر من کیه می گی من و زندگی ، عشق ، هستی ،آرزو و ...

خاله بهت می گه تو زندگی منی می گی نه من زندگی مامانمم

الللللللللللللللللللللو گفتنت منو کشته خاله برایت موبایل کوچولو خریده و شما دائما با اون سرگرمی و مثل فرانسوی ها می گی الللللللللللللللللللللو

 

باز هم برایت می نویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مارال فرفری
22 خرداد 91 23:55
الهی چه دختر نازی خدا نگهش داره به ما هم سری بزنید ممنون میشم
ارمین
17 آذر 91 20:01