هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 22 روز سن داره

دختر نازم هلا

فرشته دوزبانه من

1391/2/24 11:15
نویسنده : مامان هلا
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دختر

ماماني ببخشيد چند وقت برايت ننوشتم خيل سرم شلوغه كلاس هاي ضمن خدمتم شروع شده و حسابي گرفتارم

ديروز روز مادر بود و رفتيم به مامان جون و مادر جون سر زديم

دخترم بچه هاي هم سن تو فقط چند تا كلمه را مي گن ولي شما هزار ماشاا... پيشرفت عجيبي داشتي و خودت به اين نتيجه رسيدي كه هر وسيله يا هر كاري به دو زبان گفته مي شه خيلي خوشحالم چون خودت ديگه علاقمندي بشنوي وياد بگيري هلا جان به طور كامل جمله مي گي و خيلي خوشحالم كه به طور عجيبي روال عادي سني خودت رو پيش مي گيري ديگه شير خشك نمي خوري و فقط شير پاستوريزه مي خوري ، عاشق قرص آهن هستي ، شربت هاي تقويتت رو بدون دردسر و با تشخيص رنگهايش به زبان انگليسي مي خوري و خيلي خيلي كارهاي بزرگتر

معني مهربوني رو ياد گرفتي با غذا دادن به مورچه ها

عاشق رفتن به حياط هستي و بازي با نرگس

پارك كه جاي خودش رو داره

عاشق جملات سئواليت هستم با لحن خاصي سئوال مي پرسي

بيشتر حيوانات ف ميوه ها ، وسايل خونه را آگاهانه انگيسي بلدي

دوستت دارم دختر آروم ، باوقار ، عاقل ، باهوش و دوست داشتني من عاشقتم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ثمین
30 اردیبهشت 91 16:17
سلام! یکی از کاربران ژرورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم