هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 21 روز سن داره

دختر نازم هلا

ديشب تولدت بود

1391/2/7 11:29
نویسنده : مامان هلا
523 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم  تولدت مبارك

ديشب تولدت بود و بهترين شب و خاطره انگيز ترين شب من و تو بابايي

بالاخره 2 ساله شدي با همه سختي ها و مشكلات

من و تو بابايي خيلي قوي بوديم و هستيم خواهيم بود و با مشكلات زندگيمون هر چند كم و كوچك و حقير مي جنگيم و پيروز مي شيم دور بودن از هم ، تنهايي هاي تو ، وقتهايي كه بابا شما رو نگه مي داره و از كارش مي زنه خيل خيلي سخت بود و ما پيروز شديم  و تو خانم شدي برگ شدي فرشته شدي 

ديشب مثل هميشه مثل ستاره مثل ماه درخشيدي و رقصيدي و رقصيدي و خنديدي وبازي كردي  فرشته من فرشتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتته \ عشق مني زيباي من

تولدت مبارك اميدوارم  عمر پربار هرماه با موفقيت روز افزون داشته باشي من برايت تلاش مي كنم كه تو بهترين در دنيا باشي و به بهترين درجات علمي و فرهنگي برسي دوستت دارم براي هميشه البته گلم اين نوشته ها از طرف بابايي هم هست 

راستي ياد گرفته بودي و مي خوندي happy berth day to you ‌و موقع خواب چراغها خاموش بود ولي تو همچنان اين شعر را مي خوندي

دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الهام
3 اردیبهشت 91 18:32
سلام هلا جونم عزيز زن عمو تولدتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت مبارك قشنگم ايشالاه عمر پر بركت و با عزتي داشته باشي خانمم در كنارمامان و باباييي روزهاي قشنگي رو برات ارزو دارم 120 ساله بشي نفس زن عمو الهام و عمو نادر برات يه دنيا شادي از خدا طلب ميكنن


سلام الهام جان از پيام تبريكت ممنونم علي رو ببوس
مبین فرفری
12 اردیبهشت 91 12:18
عزیزم تولدت مبارک ببخشید که دیر تبرک گفتم خانمی