هلا هلا ، تا این لحظه: 14 سال و 20 روز سن داره

دختر نازم هلا

تو عشق مني

1391/1/30 10:16
نویسنده : مامان هلا
281 بازدید
اشتراک گذاری

گلكم نازكم سلام

ماماني خيلي بزرگ شدي دوشنبه هفته گذشته با بابايي و خاله الهام رفتيم آتليه و حسابي عكسهاي قشنگ ازت انداختيم دخترم زيباتر از گذشته شدي و هر روز خانم تر و باهوش تر مي شوي .

رفته بوديم دكتر براي (كنترل قد و وزن ) همه بچه شيطنت مي كردن و بازيگوشي مي كردن ولي شما خانمانه نشسته بودي و به من مي گفتي مامان اين چيه يعني اينها چرا اين كارها را مي كنند .

دكتر گفت 5/1 وزنت كم است قدت 87 و دور سرت را يادم نيست ولي طبيعي بود و عالي و داروهاي تقويتي براي رشد وزنيت داد البته من اصلا نگران نيستم و همينكه سلامتي خدا را روزي هزار مرتبه شكر مي كنم و ازاينكه دختر باهوشي مثل شما دارم به خودم مي بالم

كلمات انگليسي كه مي گي :

قارچ

گوشت

يادم بياد باز برايت مي نويسم

دوستت دارم

تو عشق مني

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آرزوهای رنگی
30 فروردین 91 10:48
سلام.شمارا به دیدن نقاشیهایم دعوت میکنم .اگر ازنقاشی خوشتان میاد میتونم نقاشی فرزند نازتان را ازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید اگر خوشتان بیابد میتونید خریداری کنید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید